Thursday, September 29, 2016

Lh Martin Instituut

Nagraadse Sertifikaat in Gehalteversekering natuurlik oorsig Die Nagraadse Sertifikaat in Gehalteversekering (kursuskode GC-QA in die Universiteit van Melbourne handboek) is 'n een-jaar deeltydse kursus is ontwerp vir onderwysers, administrateurs en gehalteversekering praktisyns wat hul kennis en vaardighede uit te brei in tersiêre onderwys van gehalte te verseker. Die kursus bied deskundige perspektiewe op gehalteversekering (QA) kwessies, beleide, nasionale stelsels en institusionele benaderings in beide nasionale en internasionale tersiêre opvoedkundige kontekste, uit die beste en nuutste navorsing en hulpbronne. Dit het ten doel om konsepte, insigte en praktiese vaardighede toe te rus vir die ontwerp, ontleed en bedryfstelsel QA stelsels. Deelnemers sal ook toegang tot 'n internasionale netwerk van praktisyns in die gesig staar soortgelyke uitdagings te verkry. Deelnemers kan verwag dat 'n gestruktureerde reeks lesings, opdragte, gemodereer aanlyn besprekingsgroepe en gereelde dosent terugvoer met 'n sterk groep ervaring. Diegene wat die kursus suksesvol voltooi (verdien 50 kredietpunte) sal toegeken word die Nagraadse Sertifikaat in gehalteversekering deur die Universiteit van Melbourne & rsquo; s Nagraadse Skool vir Opvoedkunde. Geskik vir Hierdie kursus is ontwerp vir QA professionele binne die tersiêre onderwyssektor. Dit sluit in, maar is nie beperk tot: Personeel van tersiêre onderwysinstellings verantwoordelik vir gehalteversekering Trustees of die goewerneurs van tersiêre onderwysinstellings wat stigting of die verbetering van die gehalte versekering stelsels of hoef te stelsels van eksterne gehalteversekering en akkreditasie te verstaan Diegene in diens van bestaande of opkomende eksterne gehalte agentskappe en vereis onderwys in die basiese strukture en implikasies van gehalteversekering Raad of kommissie lede van eksterne gehalte agentskappe Beoordelaars of resensente wat verband hou met eksterne gehalte agentskappe. Leeruitkoms Na voltooiing, sal suksesvolle deelnemers insigte en perspektiewe op QA stelsels, benaderings en uitdagings in tersiêre onderrig konteks toe te pas. Voordele vir Individue Buigsaamheid om kursusvereistes rondom werk / lewe verpligtinge, deur middel van gemengde en aanlyn lewering studie opsies te skeduleer Kry kennis van nuwe raamwerke, gevalle en oefeninge vir die leiding en bestuur van gehalteversekeringsprosesse in tersiêre onderwys instellings Groter kapasiteit om institusionele gehalteversekering beleide en prosesse te verbeter Geleenthede om insigte en ervarings deel deur middel van aktiewe leer met eweknieë uit verskillende dele van die sektor. Voordele vir Instellings Agentskappe en instellings oorweging van hierdie kursus as 'n professionele ontwikkelingstrategie vir personeel kan die volgende verwag transformerende voordele vir hul organisasies: Personeel met 'n meer deeglike begrip van die spesifieke gehalteversekering behoeftes, probleme en uitdagings van die tersiêre onderwyssektor in 'n globale konteks 'N Toename in die vertroue personeel en vermoë om te beplan en strategiese gehalteversekeringsinisiatiewe implementeer Meer naatlose en effektiewe oorgange van personeel in promosie posisies, as gevolg van hul verbeterde kapasiteit en gedeelde taal en begrippe van institusionele gehalte uitdagings, beleide en prosesse; en Verhoogde vlak van professionele samewerking as gevolg van 'n uitbreiding van die personeel interne en eksterne netwerke. kursusstruktuur Om die Nagraadse Sertifikaat kry in Gehalteversekering deelnemers moet twee verpligte en een keusevakke in totaal 50 kredietpunte te voltooi. Hierdie onderwerp word in semester een geneem deur gemengde of aanlyn-modus (meer op leweringsmetodes hieronder). Suksesvolle voltooiing gelykstaande aan 25 kredietpunte. Eksterne Gehalteversekering (MGMT90117) Hierdie vak is aanlyn geleer en geneem in semester twee. Suksesvolle voltooiing gelykstaande aan 12,5 kredietpunte. keusevakke Een deel te kies uit die lys hieronder, die moeite werd 12.5 kredietpunte. Alle keuses is aanlyn geleer. U word verwys na die voorsiening Universiteit van Melbourne Handboek inligting oor elke onderwerp skakels. Hierdie lys is huidige soos op Augustus 2015. Bedryf van 'n Agency Eksterne Kwaliteit (EDUC90605) Die handhawing van gehalte binne Instellings (EDUC90602) Institusionele Navorsing in Tersiêre Onderwys (MGMT90170) Risikobestuur (MGMT90020) leweringsmetodes Gemengde modus vakke behels: 'N Residensiële skool * featuring dosent aanbiedings, groep oefeninge en groep aanbiedings deur die deelnemers Twee-uur interaktiewe webinars Online bespreking deelgeneem take tydens stel tydperke waar deelnemers betrokke te raak in peer-to-peer interaksie. Twee-uur aanlyn webinars met dosent aanbiedings Online bespreking deelgeneem take tydens stel tydperke waar deelnemers betrokke te raak in peer-to-peer interaksie. onderrig datums 2016 onderwystydperk afgelê is Maart-November. Datums is onderhewig aan bevestiging. asseblief Kontak ons ​​gerus vir meer inligting oor die onderrig datums en kontakbesonderhede uur. onderrig fakulteit (In alfabetiese volgorde) Dr Jeanette Baird. Adviseur van die Kantoor van Hoër Onderwys, Papoea-Nieu-Guinee en voormalige uitvoerende direkteur, regulering en Review, Australiese Tersiêre Onderwys Gehalte Standards Agency (TEQSA). Jeanette leer die bedryf van 'n eksterne agentskap Kwaliteit onderwerp. Professor Vic Borden. Professor van Opvoedkundige Leierskap en Beleidstudies, Indiana Universiteit Bloomington. Vic leer die Institusionele Navorsing in Tersiêre Onderwys onderwerp met Hamish Coates en Marian Mahat. Professor Wouter Coates. Professor, Melbourne Sentrum vir die Studie van Hoër Onderwys, Universiteit van Melbourne. Wouter leer die Institusionele Navorsing in Tersiêre Onderwys onderwerp met Vic Borden en Marian Mahat. Dr Vernon bemanning. Mede, LH Martin Instituut. Vernon leer die handhawing van gehalte Binne instellings onderwerp. Dr Heather Davis. Program Direkteur & ndash; Toekennings, LH Martin Instituut. Heather is die koördineerder van die kursus en leer in 'n aantal van sy onderdane. Insluitend beide verpligte vakke en sy bestuur vakke. Mnr Jon lêer. Direkteur, Ontwikkeling en Consultancy, Sentrum vir Hoër Onderwys Policy Studies, Universiteit van Twente, Nederland. Jon leer in die Tersiêre Onderwys Beleid en Bestuur onderwerp. Me Marian Mahat. Navorsingsgenoot, Melbourne Sentrum vir die Studie van Hoër Onderwys en PhD kandidaat, LH Martin Instituut. Marian leer die Institusionele Navorsing in Tersiêre Onderwys onderwerp met Vic Borden en Hamish Coates. Mnr Tom Phillips. Direkteur, Soutenir Ltd en voormalige akkreditasie konsultant vir die Nederlandse Ministerie van Onderwys en die Roosevelt Academy, Universiteit Utrecht, Nederland. Tom leer die Eksterne Gehalteversekering onderwerp. Dr Geoff Sharrock. Program Direkteur, LH Martin Instituut. Geoff leer en koördineer die verpligte Tersiêre Onderwys Beleid en Bestuur onderwerp. kursusfooi 2016 fooi vir die volle gegradueerde sertifikaatprogram (50 kredietpunte) is 'n $ 15,908. Hierdie fooi is korrek soos op Augustus 2015 en kan wees onderhewig aan verandering. U word verwys na die Universiteit van Melbourne fooie webwerf vir 'n gids oor fooie. Ons kursusfooi is van toepassing op beide plaaslike en internasionale aansoekers. Dit sluit natuurlik notas, lees pakke en spyseniering tydens residensiële skole. Dit sluit nie handboeke, reis of-akkommodasie verwante uitgawes. Suksesvolle aansoekers sal aangebied volle fooi-betalende plekke in die kursus. Australiese burgers en permanente visa houers kan in aanmerking kom vir FOOI-help, 'n leningskema aan kwalifiserende studente te help met hul klasgelde. U word verwys na die Australiese government39; s Studie Help webwerf vir meer inligting oor geskiktheid. Die Internasionale Netwerk vir Gehalteversekering Agencies in Hoër Onderwys (INQAAHE) bied drie beurse in 2016 vir uitstaande kandidate uit minder ontwikkelde of lae inkomste lande om hierdie kursus te onderneem. Vir meer inligting oor seleksiekriteria en hoe om aansoek te doen, verwys asseblief na die INQAAHE webwerf of kontak secretariatinqaahe. Aansoeke vir hierdie beurs naby 27 November 2015. Let wel: die Universiteit van Melbourne en LH Martin Instituut is nie in 'n posisie om navrae oor hierdie beurs beantwoord as dit heeltemal geadministreer en toegeken deur INQAAHE. natuurlik voorvereistes Professionele en akademiese vereistes Om in aanmerking te kom vir die GCQA natuurlik aansoekers moet in besit te neem: 'N voorgraadse graad of ekwivalent Ten minste twee jaar toepaslike werkservaring Huidige werk en / of aktiewe betrokkenheid by die tersiêre onderwyssektor Bewys van ondersteuning vir studie van werkgewer. Engelse taal behoeftes Alle aansoekers moet voldoen aan die vereistes Engelse taal van die Universiteit van Melbourne om in aanmerking te kom vir 'n plek in hierdie kursus. Dit kan ontmoet in 'n aantal van maniere, afhangende van persoonlike omstandighede. Jy kan IELTS, TOEFL, Pearson toets van Engels en Cambridge Engels gebruik: Gevorderde / Sertifikaat van Advanced Engels (CAE) en voldoen aan die vereistes in een sitting in die 24 maande voor jou aansoek. Die minimum tellings wat nodig is vir hierdie kursus is: IELTS (Akademiese Engels beskikbaar): algehele 7.0 (met geskrewe 7.0 en geen groep minder as 6.0) TOEFL (Papier-gebaseerde toets): 600 + Twe 5.0 TOEFL (Internet-gebaseerde toets): 94 + Skryf 27, Praat 18, Lees 13, Luister 13 Pearson toets van Engels (Akademies): 65 en geskrewe kommunikasie vaardighede van 65 met geen ander kommunikatiewe vaardigheid onder 50 CAE: 67 + nie minder nie as waarde vir 'Goeie & rsquo; skriftelik en waarde vir 'Borderline & rsquo; in mekaar vaardigheid. Vir meer besonderhede en ander maniere om die Engelse taal vereistes voldoen, verwys asseblief na die Universiteit van Melbourne webwerf op taalvereistes. Pleaset nota: taalvereistes is onderhewig aan verandering. Gaan asseblief saam met ons voor die toepassing. Alternatiewe inskrywing opsies As jy belangstel in hierdie kursus is en wil graag alternatiewe inskrywing opsies verken, bv jy nie op die oomblik aan die minimum professionele en akademiese vereistes, kontak die kursuskoördineerder jou opsies te bespreek. Natuurlik aansoeke en kontakte Ons is nou die aanvaarding van aansoeke vir 2016. Asseblief aanlyn aansoek doen (skakel neem jou na die University39; s Navorsing, Innovasie en Kommersialisering aanlyn aansoek stelsel). Die dokumente wat jy sal benodig om voorsiening te maak, sluit in: Gesertifiseerde afskrifte van testamurs en transkripsies van alle grade in die aansoek vermeld Gesertifiseerde afskrifte van bewys van identiteit, bv paspoort of geboortesertifikaat 'N Brief van die ondersteuning van jou werkgewer 'N Persoonlike verklaring oor waarom jy aansoek doen en wat jy wil uit die program te kry Jou CV. (Let wel: perk van 1,5 MB per dokument) Rig asseblief navrae oor aansoeke om Sharnee Chislett aan die Universiteit van Melbourne Navorsing, Innovasie en Kommersialisering of bel +61 3 9810 3179. As jy wil graag die kursus verder te bespreek, kontak ons ​​kursuskoördineerder Dr Heather Davis of bel +61 3 9035 8648. getuigskrifte & Ldquo; Ek hadn & rsquo; t bestudeer vir 'n geruime tyd en was dankbaar dat die program materiaal en hulpbronne beskikbaar te stel vir onmiddellike studie sodat my die programvereistes betyds te voltooi. Die interaksie met ander studente was waardevol, veral omdat hulle was almal uit tersiêre onderwys en dit toegelaat vir 'n groter begrip en leergeleenthede van mekaar as ons werk basis was soortgelyk. Ek het reeds voordeel trek uit 'n paar van my leer van die program om te help met 'n akkreditasie taak vir my skool. Gehoor verskillende perspektiewe en teorieë het my toegelaat om my rol benader in meer van 'n ingeligte wyse die feit dat ek ook terug te gaan na 'n paar van die GCQA hulpbronne wanneer dit nodig is en rdquo. Renata Susanj. Kwaliteit en Akkreditasie Bestuurder, School of Business, Universiteit van Wes-Sydney. & Ldquo; Ek wil graag my opregte dank uitspreek teenoor die GCQA as dit my gehelp het in 'n kaleidoskopiese vertoning van die stelsel van kwaliteit in die arena van hoër onderwys. Die opdragte wat ek geskryf het vir my 'n geleentheid om te dink oor my Promethean idees en ervarings wat op sy beurt het my gehelp om baie probleme in gehaltebeheer op te los. Die verwysings voorsien was baie behulpsaam met die beantwoording van 'n paar pertinente vrae wat verband hou met die kwaliteit kwessies. Die kommentaar wat ek gevra om te skryf wat gebaseer is op die insette van die ander deelnemers van die kursus ook aangehelp my om 'n deeglike insig in die ander & rsquo het; ervarings en hul standpunte. Hierdie aktiwiteit toegerus my met die analitiese vaardighede om krities te ontleed my eie sowel as die ander & rsquo; idees wat gehelp het my baie kwaliteit probleme op te los in die hoër onderwys. Ek hoop dat hierdie soort program sal voortgaan tot voordeel wees om baie meer in die veld & rdquo. Dr M. S. Shyamasundar. Adviseur, Nasionale Assessering en Akkreditasie Raad (NAAC), Indië. & Ldquo; Ek het by die GCQA met 'n baie hoë verwagtinge en 'n sterk begeerte om kennis en vaardighede te bekom om my produktiwiteit te verbeter. Ek is dankbaar omdat die program my gehelp om te verstaan ​​en te waardeer beide die konseptuele en teoretiese basis onderbou gehalteversekering werk, kwessies en programme. Die ervaring deel aspek van die kursus het my gehelp om te verstaan ​​en omhels gehalteversekering praktyke wêreldwyd. Die kennis en ervaring van so 'n internasionale blootstelling het versterk my vertroue vlak en ook geslyp my vaardighede en bevoegdhede as 'n gehalteversekering praktisyn. Verder het die loop van my denke en my gedagterigting verander. Ek is nou ervare en vol vertroue in die uitvoering van my werk as 'n gehalteversekering praktisyn. My bydraes op direksievlak en komiteevergaderings het geweldig verbeter. Bowenal het die loop van my beroep en werk verseker. Ek wil die organiseerders en dosente van hierdie heerlike program bedank vir hul insig & rdquo. Ransford Oware Nyarko. Ontwikkeling beplanner en Gehalteversekering Expert, Nasionale Akkreditasie Raad, Ghana.


No comments:

Post a Comment